نارسایی کلیه با پروتئین بیش از حد در ادرار باید چه کار کنم به نگه دارید زندگی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نارسایی کلیه با پروتئین بیش از حد در ادرار باید چه کار کنم به نگه دارید زندگی

من یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیوی هستم، و هر دو کلیه آسیب دیده است. دکتر می گوید: پروتئین بیش از حد در ادرار. باید چه کار کنم برای حفظ زندگی؟ در واقع، هیچ راه دیگری اما برای پیدا کردن و درمان سیستماتیک در حال حاضر وجود دارد.

در درمانگاه، پروتئین بیش از حد در ادرار به نام پروتئینوری عظیم. اگر این علائم رخ داده است، ما می توانیم تعداد زیادی از حباب در ادرار را ببینید. معمولا، مردم بیشتر نشت پروتئین در نظر گرفته، شدید این بیماری است. در واقع است که همه یکسان نیست. اما هیچ مات چگونه، نشت پروتئین یکی از نشانه های بیماری کلیه است، بنابراین ما باید آن را نادیده بگیرد.

مردم باید چه کار برای کنترل نشت پروتئین؟

پروتئین در ادرار خود را با آسیب سلولهای اپیتلیال گلومرولی ایجاد می شود. نشت پروتئین بدان معنی است که وجود دارد واکنش التهابی در کلیه شما وجود دارد، وضعیت کلیه شما رو به وخامت است به تدریج، به طوری که راه هایی برای کاهش آن است که به بهبود عملکرد کلیه است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy بر داروهای چینی سنتی (TCM) با ترکیبی از تکنولوژی پیشرفته پزشکی --- osmoscope است. با توجه به شرایط بیماری و فیزیکی خاص هر بیمار، برخی از داروهای چینی تجویز خواهد شد. مختلف از جوشانده سنتی، این داروها را به پودر میکرونیزه و سپس به کیسه های کوچک قرار داده (در مورد اندازه کلیه) که خواهد شد به راه حل آماده خیس. در این روش مواد تشکیل دهنده فعال در طب رسیدن به خواهد به ضایعه به طور مستقیم، به طوری که می تواند بیماری موثر تر درمان می کند.

بنابراین به عنوان یک بیمار نارسایی کلیه با پروتئین بیش از حد در ادرار، شما باید پزشکی میکرو چینی Osmotherapy در زمان، که می تواند به شما کمک کند برای جلوگیری از پیشرفت این بیماری و کاهش نشت پروتئین. علاوه بر این، می توانید اجازه دهید که شما یک زندگی با کیفیت. اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه نیاز، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا ترک پیغام به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: